Jag och mina dåliga nerver

Spänning och dåliga nerver går inte ihop. Det har jag fått konstaterat typ en miljon gånger och ändå lär jag mig inte. Usch! Matchen igår fick mina nerver att darra rejält. MIF hade matchen som handen i handsken hela första och andra perioden. Det bjöds på bland annat ett mål av suverän klass där Jan Urbas var kärnan till målet. Snyggt jobbat! Sen vet jag inte riktigt vad som hände i tredje perioden men en 2-0 ledning förvanlades till plötsligt till 2-1 och sedan 2-2. Som vanligt blev det förlängning, sudden death, där MIF avgjorde efter nästan 12 lååååååååååånga minuter. Det var många måltillfällen från båda lagen som fick mina nerver att svaja till rejält vid flera tillfällen. Dock är jag lycklig att de lyckadesta hem en seger i en match som de i stort sett dominerade totalt. Grattis grabbar, se nu till att vinna på fredag så är  ni vidare till semifinal :)

Well well, mamma och pappa bär av till Egypten imorgon bitti, för en två veckor lång semester. Gud så skönt för de, jag är GANSKA avundsjuk alltså, det är ett som är säkert. Värme är nog det som står högst upp på min önskelista just nu. Inte lång efter kommer sommarlov, eller lov över huvud taget för det är något jag är i grymt behov av just nu. BLÄÄ

Ikväll är det Top Model, ett måste för mig, det går absolut inte att missa :)

nu ska jag iväg och handla mat som jag ska laga till familjen, see ya


peace out dudes ;)




Kommentarer
Postat av: Julia Hornebrant

Hälsa dom trevlig resa!

2008-03-19 @ 22:02:26
URL: http://hornebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0