Tisdagen går mot sitt slut

jag måste bara skriva ett inlägg till, jag bara måste...

Naglarna blev jäte bra, är mycket nöjd! tack Jessica :) Efter besöket hos Jessica i hennes fina nya lägenhet åkte jag med min älskling till kvarterskrogen för middag och MIF-Rögle matchen, slutade oavgjrt och nu är striden om de två elitserieplatserna VÄLDIGT jämn. ¤ lag på exakt samma poäng, det kan sluta hur som helst.

Nu när vi kom tillbaka till lägenheten låg där en öerraskning till mig! Min älskling hade köpt en present till mig, bara så där!! Hur gullig tär inte det!! Ett jätte fint linne som man kan sova i, jag blev sååå glad :) TACK ÄLSKLING!!

Nu ska jag sova, godnatt allesamman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0