En blender rikare

Tog en lång promenad med mammi och pappi i pildamsparken, ca 1h. Sedan bar det av till maxi för att handla mat. Väl där visade jag de en blender som jag önskat mig länge för att kunna göra gda drinkar och nyttiga smoothies. De tyckte om den men sa att det var helt onödigt att köpa en när man kan använda matberedaren som vi redan har hemma :S. Vi gick där ifrån men bara några hyllor bort fann jag en bok med massor av recept på olika smoothies, både nyttiga, återhämtningsdrycker och törstsläckare men den innehöll även recpet på juicer av alla dess slag. Efter en lite längre diskusion lyckades jag få mamma till att gå med på att köpa den, då det bara var en kvar. När vi var på väg till kassan sa pappa, "Ja men om mamma köper boken till dig, då ska jag köpa blendern!" och vips så var jag en bok och en blender  rikare :) HÄRLIGT! Nu ska jag bli nyttig :)

nu ska jag sova, har mycket att plugga imorgon. puss och kram

I´m out

image49
Så här ser min nya ägodel ut fast Pianosvart!

Kommentarer
Postat av: Julia Hornebrant

Får man be att du lägger upp några recept på goda smoothies nu då?

2008-04-23 @ 19:40:11
URL: http://hornebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0