Från min iphone

Jag har alltid trott, eller ja väldigt länge iaf, att man inte kan göra inlägg från mobilen på blogg.se. Men nu äntligen har jag förstått hur man ska gå tillväga. Med ett enkelt klick så var det bara att tuta och köra. Att jag inte kommit på det tidigare, då hade det deffinitivt varit mer action och aktivitet på denna blogg. Men nu så, nu ska det bli ändring (jag vet inte hur många gånger jag har sagt det tidigare men håll tummarna för att det blir av denna gången). Snart är det tentadags igen, denna gången u rättshistoria! Det känns som att man är tillbaka på gymnasiet igen men den enda skillnaden är nu att jag inte har en aning om hur jag ska plugga in det. Det bara snurrar runt i skallen, alla årtal flyter runt och vill inte para ihop sig självmant med dess riktiga ägare (dvs händelse). Jag är skoltrött och vill bara ha sommarlov. Vilken bra kombination va!? Imorgon fyller jag år och mä, som vanligt ska jag fira med tentaplugg. Äh jag är inte bitter, får fira efter tentan bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0