Visste ni att...

  • Jag avskyr mina händer
  • Jag är rädd för att kräkas
  • Jag älskar leverpastej
  • Jag pendlar varje dag till Lund
  • Jag är beroende av sötsaker
  • Jag gillar inte mörkret
  • Jag enda tjejen i släkten (har bara killkusiner)
  • Jag älskar att dra mig på morgonen 
  • Jag vill skaffa en ny hund
  • Jag älskar barn
  • Jag är en HTDFG - höstterminen direkt från gymnasiet (internt spex-skämt)
  • Jag älskar havet
  • Jag tycker skogen är mysig
  • Jag tror på spöken
  • Jag vaknar aldrig av oskan och blixten på natten
  • Jag är blyg
  • Jag gillar inte att köra bil när det är storm 
  • Jag är väldigt impulsiv
  • Jag tar myskvällar framför fest 
  • Jag ÄLSKAR att dansa
  • Jag sjunger i duschen
  • Jag har elittränat friidrott i 8 år
  • Jag älskar promenader
  • Jag är en kontrollfreak
  • Jag älskar att annordna festligheter
  • Jag gråter till kärleksfilmer och andra sorgliga filmer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0