Vårruset

Jepp jag har ju bestämt mig för att springa vårruset tillsammans med några tjejer i klassen. Jag tänkte att om jag skriver ut det här på bloggen så finns det ingen återvändo, då måste jag springa det annars kommer det bara bli pinsamt för mig :P

Från det ena till det andra. Har insett att jag har tt ganska hektiskt liv just nu. Jag har ett schema som heter duga. Hela denna veckan ska vi spex-repa och nästa vecka blir det ännu mer rep för att sedan ha föreställningar onsdag-fredag. Därefter är det fest på fredag efter avslutningsföreställningen och inte nog med det så är det stor fest även på lördag. Då är det den stora Karneveljen som äger rum vilket ska bli super kul!

Efter spexveckan fortsätter arbetet med praktikutskottet och det omöjliga uppdraget att skaffa fram praktikplatser till studenterna på juroistprogrammet och strax efter det så börjar jag jobba i receptionen på Juridicum. det är inte slut än... Den 17 april ska jag jobba som Marchalk på vårbalen och 21-23 maj är det karneval och då ska jag också jobba. Pust säger jag bara men gud så kul allt ska bli!

Nu ska jag äta en apelsin sen blir det sängen för att orka upp imorgon och läsa massor av intressanta rättsfall om missbruk av dominerande ställning på marknaden (konkurrensbegränsning). Wihooo!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-03-04 @ 08:57:47
Postat av: Johanna

Oops råkade skicka bara mitt namn först!



Glöm inte bloggfesten också! :P



Kram

2010-03-04 @ 09:01:10
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Leia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 15:44:09
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0