Vår


Idag är det vår, eller ja solen är framme men det är fortfarande kallt. Man blir så himla glad av solen. Jag sitter här framför datorn och låter sole skina på mig genom fönstret och sjunger till musiken som strömmar ur mina högtalare. Jag älskar livet just nu (typ).

Igår tittade jag igenom bilderna från mitt senaste träningsläger i Portugal (2007) och fick världens ångest. Min kropp då var helt perfekt och nu har jag totalt sackat ihop. Igår mådde jag dåligt men idag har jag tagit mig samman och verkligen bestämt mig för att komma tillbaka. Det kommer bli svårt för jag vet hur mycket träning som krävdes då men jag ska kämpa!

Nu ska jag fixa mig och bege mig för att fixa mina naglar och därefter är det spex för hela slaten! Wihooo!










Kommentarer
Postat av: Johanna

Martina, du har fortfarande en jättefin kropp!



Btw, vad roligt att du har börjat blogga mer nu! =)



Kram

2010-03-04 @ 18:44:52
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0