Sjuk

Ja jag vet att jag borde ha skrivit massor av inlägg men har inte haft tid eller ork. Förra veckan hade vi föreställningar med spexet hela veckan och det togverkligen all min tid, var hemma först på natten varje dag och då slängde jag mig i säng så fort jag kunde för att jag skulle få några timmars sömn innan det var dags igen!

I hekgen var jag på Malmös första bloggfest. Den var toppen och jag har massor att skriva och vissa allt vi fick i goodiebagen men jag hinner inte nu. Anledningen till att jag inte skrev något direkt efter är för att jag drog på mig en ögoninflamation. Nu är jag frisk och lovar att skriva om festen så fort jag kan

Idag är det bio med malin som står på schemat, ska se Remember me! Sen kommer min älskling över helgen och honom har jag inte träffat på över 1 månad så han ska få all min uppmärksamhet!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0