Hollywood-sittning ala M & M

Idag är det lördag men det är inte vilken lördag om helst! Det är nämligen så att idag är dagen då min och Malins sittning äger rum. Vi har bokat in oss på Malmö nation för en helkväll med festligheter. Vi har tema på sittningen, såklart. Hollywood med extensiv tolkning dvsman kan komma klädd som allt från en filmstjärna till självaste Oscarsstauetten eller röda mattan. Malin och jag kommer matcha varandra men än ska vi inte avslöj vad det är vi ska vara. Kvällen kommer bli toppen och till alla våra vänner som ska komma vill jag bara säga: Se till att verkligen gå "all-in" med era utklädnader för något fint väntas till de bästa!

Nu ska jag duscha och börja förbereda mig för sen ska jag köra bort till Malin och förbereda de sista detaljerna inför sittningen! Kvällen kommer bli toppen, det vet jag redan! Inget går upp mot en riktig juristfest, den som inte har upplevt det än har inte festat på riktigt!

Ses i dimman!


Förra året på min födelsedagssittning


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för igår! Vi hade jätteroligt allihop. Jag ska hälsa från tjejerna. Ses imorgon.



PUSS

2010-03-28 @ 18:57:35
URL: http://www.mealuxx.blogspot.com
Postat av: Johanna

Glad Påsk min vän! Hoppas ni har det bra!



Kram



Ps. Gå gärna in på min blogg och rösta i vår ägg-målar-tävling! Vi måste ha hjälp att utse en vinnare!

2010-04-02 @ 17:45:12
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0