Fredag åter igen

Veckorna bara rusa iväg, herre gud! Det är redan fredag liksom! Idag har det varit en kort dag i skolan, seminarie i 3h sen hem! Nu har jga ätit och ska börja fixa mig inför kvällen! SKa spexa hela kvällen och sen är det urgång på Helsingkrona med girlsen. Det är sclagerkväll så vi ska svänga loss riktigt ordentligt! Kommer bli hur kul sm helst!

Igår var jag och fixade mina naglar igen, mina fingrar blir så mycket finare när jag har långa fina välvårdade naglar :P körde på rosa glittertippar, mycket fint och naturellt!

Nej nu ska jag lyssna på de nya schlagerlåtarna, svänga loss och sjunga lite i duschen! Måste värma upp stämbanden inför ikväll (de är lite rossliga - BOKSTAVLIGT TALAT!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0