Entré

Denna helgen firar köpcentret Entr'e ett år, tänk att det redan är ett år sedan som de hade invigning. änns som att de var igår faktiskt! Jag och B tänkte titta förbi och se om de hade några bra erbjudanden och kanske ta en fika. Ikväll är det personalfest som gäller för mig med det nta jobbet. Både jag och Malin är nya i receptionen och jag tror kvällen kommer bli super trevlig! Det är deras årliga cykelfest som går av stapeln vilket innebär att vi ska cykla från ställe till ställe (i Lund) och på varje stopp blir vi bjudna på ågot. Det kommer bli 5 stopp, fördrin, förrätt, huvudrätt, efterrätt och efterfest! Spännande ide på personlfest va!

Imorgon jobbar jag från 08.45-13.00 sen är det mys resten av dagen som gäller!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Var festen rolig?



Kram

2010-03-21 @ 13:24:08
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Ebba

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 05:24:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0