Spraytanning

På lördag är det dags för Juridiska Föreningens årliga vårbal och jag ska självklart vara närvarande. Det har ju varit fantastiskt väder ute men jag har tyvärr inte kunnat vara ute och njuta av det pga jobb och plugg och därav har jag inte kunnat få någon bränna till balen. Därför bestämde jag mig för att boka tid på Sugar Skin i Malmö för att spraytanna mig. Jag är så himla nöjd med resultatet. Folk har frågat mig om jag varit utomlands och tycker att jag ser så pigg och fräsch ut. Jag behövde verkligen detta, ett litet lyft i vardagen och kalaset gik loss på enbart 250 kr vilket jag tycker är ett mycket bra pris! Jag kan varmt rekomendera denna salong om ni vill bli lite fräscha och fina inför bröllop, bal eller bara till vardags! Besök deras hemsida vet jag, www.sugarskin.se !

Jag kommer lägga ut bilder från balen senare och då kommer ni få se så fin och fräsch jag är! Tack sugarskin för ett bra jobb och ett jättefint och varmt bemötande. Jag kommer absolut komma tillbaka till er igen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill se nu! =)

2010-04-16 @ 12:30:57
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Emmy

jag också, lägg upp bild nu :D

2010-04-16 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0