Frånvaro

Yes, jag lyser verkligen med min frånvaro. Har det ganska tufft just nu med mycket i skolan och andra känsliga saker som händer i mitt liv att jag helt enkelt inte har någon ork eller lust att skriva några rader här. Tänkte dock passa på att tipsa om min väns nystartade blogg www.liggailund.blogg.se
Hon skriver om lundalivet och massor därtill och hennes inlägg e sådär småroliga, eller jag tycker det iaf! Ta en titt vet jag!

Tänkte också passa på att berätta att jag köpt en lägenhet i Lund och att jag flyttar dit den 2 maj!!! Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja du har varit borta alldelles för länge! Kämpa på i skolan o med livet vännen! Puss

2010-04-14 @ 09:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0