Grattis Vivan 21 år

Ett skånskt trefaldigt leve för mig på min dag, jag leve, hurra, hurra, hurra!!!
Idag är det min födelsedag, vilken dock börjar lida mot sitt slut. Denna dag har varit helt underbar, bokstavligt talat. Vädret har varit helt fantastiskt, släkten har varit här och  jag har blivit ordentligt firad.

Igår inleddes firandet på Lunds Nation. Jag och Johan hade ordnat en födelsedagssittning med temat "Min högsta dröm som liten" och denna fest var grym. Det var tempo och fest från början till slut, det var helt galet och så himla lyckat! Tack alla ni underbara vänner som var där och förgylde vår dag, ni är guld värda. Och tack för de fina presenterna. Bästa presenten för kvällen stod Johanna och Carolina för (ursäkta mig ni andra, jag älskade era presenter också). Jag fick nämligen en pimpad lagboksväska!! Hur grymt är  inte det då??!!  Nu komer jag alltid veta vilken som är min i vimlet av svarta lagboksväskor och jag kiommer altid inleda pluggandet med ett leende på läpparna när jag tar ut min lagbok ur detta mästerverk!! Tack!

Nu ska jag äntlien sova efter en minst sagt galen och underbar helg med lite sömn, imorgon är det back to basics. Sista veckan innan beach 2009 och sommarlov på riktig, äntligen!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att du uppskattade den! Jag ser fram emot att se den på din axel! PUSS

2009-06-01 @ 07:31:32
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0