Fy på mig!

Jag vet, jag vet, jag vet! Dumma mig att jag inte har skrivit på åratal. Frågan är egentligen varför då jag faktiskt har varit med om massor av trevligheter på sista tiden! Jag har helt enkelt inte orkat ta tag i det men nu tänkte jag skriva lite iaf för att slippa plugga.

Sedan jag skrev sist har jag bla hunnit gå på min kusins bröllop, helt fantastiskt. Jag kommer att skriva ett inlägg om det och jag kkommer även publicera ett inlägg med bilder från bröllopet men det får tyvärr vänta lite.

Förra veckan var en kortis då torsdag varr kristi himmelfärds dag och fredag en klämmis så jag var i skolan enbart måndag-onsdag sedan åkte jag raka vägen upp till Halmstad för en myshelg med släkt och min älskade. Helgen var rent ut sagt Mysig! Solade i solen, läste böcker, åt underbar mat, var på bio och ven en sväng om Götet och Kungsbacka på vägen tillbaka till Tylösand. Det bästa av allt var att jag fick spendera dessa 4 underbara dagar tillsammans med min älskling, det är inte ofta vi får umgås så länge, det gäller att ta vara på varje sekund!



Frukost på sängen med nybakade scones



Även denna veckan har gått relativt fort. Redovisade sista projktet idag och jag är riktigt nöjd med de individuella komentarerna jag fick av vår lärare, de var faktiskt väldigt bra och jag är hur glad som helst för det med tanke på vilken bitch hon kan vara, for real! Hur som helst, hon hade inget att klaga på och var imponerad över vårt gemensamma framförande. Väl hämma satte jag mig ner för att färdigställa det sista ällande bordspaceringen til min och Johans stundande födelsedagssittning på lördag. Nu är jag klar med allt och kan slappna av och hoppas att det blir en lyckad fest på lördag och at alla har skoj. Nu ka jag återgå till plugget men jag lovar, jag skriver igen snart!



Namnskyltarna är färdiga



Ett smakprov från bröllopet, det kommer mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0