Vill ha sooooommar, sommar och sol!!

Våren får mig verkligen att må bra. Var inne i Lund en vända idag och alla är så glada. Iof var det ganska onödigt för mig att ta mig in till Lund för jag åkte hem lika snabbt igen när jag insåg att biblioteket var fullt. Irriterad blev jag då jag insåg att jag slösat massor av tid bara för att åka in och sen vara tvungen att åka hem igen. Dock fick jag sällskap av trevliga Björn hela vägen så jag ska inte klaga!

Nu sitter jag här med mitt rättsfall som jag skulle förbereda tillsammans med en annan i gruppen imorse på statsbiblioteket men hon dök aldrig upp och efter att ha väntat i 30 min gav jag upp. Hur jag ska kämpa mig igenom detta rättsfall meed min motivation vet i tusan men jag ska göra det :). Ikväll blir det träning och tidigt säng.

Nu ska jag återgå till Peter S som gjort sig skylldigt till bedrägeri mot en utomstående. Frågan är om hans handlande har skett i tjänsten som biträdande jurist och på så sätt täcks av principalansvaret enligt 3kap 1§ Skadeståndslagen. Åter står att se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0