Vart kom snön ifrån?!?!

Det är slutet av mars nu coh vi börjar verkligen gå mot vår/sommar. Vad frå jag då se, till min stora förskräkelse, imorse när jag vaknar om inte snö!! Det snöade hej vilt ute ocj jag blev så besviken. Jag trodde verkligen att våren var här för att stanna men icke sa ncke. Det var bara att dra på vinterkappan, halsduk och vantar och ge sig ut i kylan. Snöovädret gav dock med sig under dagen och solen tittade fram men kylan var fortfarande isande.

Min dag idag var ingen höjdare, tråkig föreläsning kl 8-10, dötid mellan 10-13 (fick dock lite pluggat och en lunch äten tillsammans med vännerna) och sedan rättsfallsseminarium mellan kl 13.16 där jag mest satt och skickade sms än att lyssna. haha. Kl 16.10 to jag tåget vidare till Malmö och bussen bort till dansen. Idag var inte min dag. Inga av de nya stegen på koreogrfin ville fungera för mig och min frustration bara växte och växte. Till slut gick det någorlunda men jag undrar om jag minns stegen nu när jag tänker efter så här i efterhand. Jo jag minns alla steg men frågan är om jag kommer ihåg de i rätt ordning. Aja vi får la se det på tisdag.

Nu ska här ätas färsk fisk och sedna tuffar pluggtåget igång fram tills läggdas. Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0