Underbart

Nu börjar det likna något, nu börjar jag känna mig som en PCD (pussy cat doll). Nu börjar dansen ge sig och sätta sig! Idag fick vi en ny danslärare, profesionell dansare från Australien. Hennes namn var Rihanna och hon var gööör läcker, riktigt snygg! Fast enligt henne är svenska tjejer de vackraste kvinnorna i världen! Det ni!

Imorgon blir en lång dag i Lund, tänkte åka dit så att jag är där redan kl 8 och kan plugga fram till 10 då jag har min uppsatsintroduktion. Jag förstår inte riktigt hur våra lärare har tänkt. De har delat in oss i olika rupper där vi vid olika tillfällen ska skriva en upsats. Jag har hamnat i gruppen som egentligen skulle skriv auppsats på obligationsrätten men blev flyttat till immaterialräten som är nu unmder samma period som jag egentligen m,åste börja plugga till tentan. Det är inte riktigt fair enligt min mening! Detta kunde ha planerats lite bättre kan man tycka men det är lika för alla så jag får ta och bita i det sura äpplet och do what I have to do!
Förutom en massa plugg blir det en del festligheter imorgon. Inflyttningsfest hos Christofer samt lite ms på myntha, en lugn kväll dock!

Idag har jag fått massor gjort. Har pluggat hur mycket som helst, har tränat (dansat) och sen har jag även hunnit att söka ett jobb, extra jobb då. Säger inte var då det känns dumt att avslöja nom jag inte skulle få jobbet. Ja vet inte hur många som har sökt det och det enda jag kan hoppas på i nuläget är att få komma på intervju. Jag var iaf väldigt nöjd med mitt personliga brev och CV!

Nu ska jag dock krypa under täcket, läsa lite och sedan somna in och drömma om sommarens alla bravader!



Vill ha sommar och bruna ben

Kommentarer
Postat av: aaa

men du är väl ändå inte svensk?

2009-04-03 @ 16:09:28
Postat av: Spidoormannen

ohhlala..vilken söt liten flicka! yumyum=)

2009-04-04 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0