Trötter

Usch plugget står mig upp över öronen just nu, orkar helt enkelt inte mer. Ska byta om och sedan åka iväg till gymmet och träna lite! Hade egentligen planerat in en lång joggingrunda ute men precis när jag var påväg slängde jag en blick ut genom fönstret och till min stora förtvivlan såg jag hur små vita dunbollar seglade ner från himlen, SNÖN var här åter igen. Andra gången denna veckan. Jag förstår inte vart det kommer ifrån. Det ska ju vara vår nu och 10 grader.
Aja min löprunda falierade och nu ska jag istället åka till gy,mmet och träna där.

Imorgon är det äntligen fredag men jag är inte fri från plugg inte. Kl 8-10 föreläsning, 10-12 sitta i grupprum med tjejerna och göra övningar tills nästa vecka, kl12 ska vi ses i projektgruppen och slipa klart på vårt arbete och sen ska jag äntligen hem. Lär nog plugga en del hemm också. Höjdpunkten denna dag blir nog när min babe svänger in utanför huset här hemma. Längtar. Blir ingen afterschool för mig imorgon, även om JF goes Russian. Mamma ska iväg kl 19 och hon måste rulla upp mitt hår innan. Vill man vara fin på sittningen på lördag får man stå över annat.

Nä nu blir det träning, tjingeling






Valet i kvalet, vem ska jag klä ut mig till på lördag? Hårresultatet får avgöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0