Promenad

Morgonen började med 1 timmes lång promenad i solen. Många av er tror säkert att det var hur mysigt som helst och det hade det varit om dit inte hade blåst så fruktansvärt mycket och kallt. Dock så tog jag förnuftet till fånga och drog på joggingskorna och traskade hela vägen bort till B:s lägenhet och runt området och tillbaka. Tog ca 1 timme då jag gick lite omvägar. Jag gick bla förbi den gamla lägenheten som B hade och en hel del minnen poppade upp. Jag insåg hur mycket jag saknar den gamla goda tiden, kompisgänget och allt kul som vi hittade på. Man var trygg och viste precis vad som gällde dag för dag, behövde inte fatta några jobbiga beslut eller så. Jag vill vara "barn" igen.

Nu ska här pluggas, måste få tillbaka motovationen nu! Sen ikväll blir det dans!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0