Nu kör vi !!

Nu ska jag dra igång med ordentlig träning, nu ska jag tillbaks!
Började med armar och axlra idag, är helt slut i mina armar nu och kunde knappt lyfta upp gaffeln när jag skulle äta! Härligt!! Då vet man att man har tränat ordentligt. Imorgon blir det dans, onsdag ev något pass på friskis, torsdag blir det löpning och fredag ben- mage och ryggträning. Har med andra ord planerat en riktig träningsvecka. Det jag missar i veckan tar jag igen till helgen.

Imorgon har jag en fri dag från Lund, denna dag ska spenderas klokt med massor av plugg och så klart dans på kvällen. Hinner jag så ska jag ta mig in till Lund för teprovning men det är ytterst tveksamt att jag skulle hinna det.

Onsdag blir det skola som vanligt och en lång pluggdag i Lund. På kvällen blir det troligt vis inflyttningsfest hos Christofer och sedan party på Myntha för dolu§ spexet! En trevlig kväll lär det bli!

Torsdag har jag inget annat planerat förutom skola och träning. Ska nog se till att vara hemma och plugga ordentligt, ev börja skriva på uppsatsen!

Fredag är det, förutom skola, dags för tacksittning på JF för oss faddrar. Ska bli mysigt med lite lagad mat och mingel med faddrarna. Hoppas nu Carl och Cecilia anstränger sig ordentligt så vi får underbar mat att avnjuta!

Nu ska jag sätta mig och plugga i minst en timme iaf, orkar jag mer ja då fortsätter jag ett tag till. Vi hörs igen imorgon!! puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0