Motivation = NOLL

Jag har för närvarande noll motivation. Jag orkar inte läsa, jag vill inte läsa och jag känner mig tusen gånger sämre än alla andra. Det är bara 6 veckor kvar till tentan och jag har ingen som helst aning om hur jag ska kunna lära mig allt vi ska tills dess. Jag kommer gå under. Förutom allt jag måste lära mig så har vi 2 projekt att göra plus att jag har ett arbete att skriva precis innan tentan. Usch... Ja jag vet att jag klagar och att det är lika för alla men ja vet inte varför men det känns som att alla andra lär sig snabbare och kan allt vi lärt oss hittills som rinnande vatten, men inte jag inte. Pust...

Nu ska jag duscha, har varit och avreagerat mig med lite träning, ar blivit ganska vig nu med all min stretching :) Något positivt med mitt liv ju :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjälp! Är det bara sex veckor kvar? Jag blir galen. Jag lovar dig, du är inte ensam om den där känslan... PUSS

2009-03-17 @ 18:59:06
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hjälp! Är det bara sex veckor kvar? Jag blir galen. Jag lovar dig, du är inte ensam om den känslan...

PUSS

2009-03-17 @ 19:00:31
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0