Kan våren komma snart eller?

Idag konstaterade malin och jag att det är hon som skrämmer bort solen. Alltid då det är soligt och fint nämner hon sina powerwalks efter skolan och när föreläsningen sen är över har det fina vädret försvunnit, puts väck! Så nu har vi kommit överens om att hon inte ska prata om sina powerwalks alls då det är fint väder så kanske solen stannar hos oss och det äntligen kan bli vår!

Idag är det dans och jag har nog blivit 1cm vigare :P känns inte som att jag kommer någon stans med vigheten, usch! Innan dansen måste jag läsa lite skadeståndsrätt så jag kan komma någon stans i den förbaskade boken. Evas föreläsningar är verkligen guld värda, älskar struktur!

Imorgon är det dags för taksittning för oss faddrar och den går av stapeln på Myntha med god mat och underbart folk! Får se hur länge vi blir ute för vi har föreläsning dagen efter redan kl 8 på morgonen :) men det har inte hindrat oss förr från att ha skoj ända in på småtimmarna :)

Nu ska jag prova mina balklänningar och se hur mycket jag måste smlna av innan vårbalen! Sen blir det plugg för hela slanten. Off I go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0