Internationella Kvinnodagen

Denna dag är tillägnad alla undebara kvinnor i vår värld. Utan oss hade världen inte sett ut som den göra, männen hade absolut inte klarat sig utan oss. Så till alla män där ute, se nu till att uppvakta kvinnorna i era liv. Visa de att ni uppskattar allt de gör och att de betyder mycket för er :)

Igår var en mysig dag. Den började med en runda på stan med älskling. Kollade in ett par skor (som jag förövrigt inhandlade idag) och shoppade lite smyckn inför kvällens tillställning. Lunchen blev på Triangeln och restaurang di Penco, underbar pasta har de där!
Dagen blev dock inte riktigt som planerat då halva malmö var avstängd pga Davis cup och alla dess kravaller och upplopp så när man skulle ta sig från triangeln och hem fick man köra tusen omvägar. Väl hemma inleddes min omvandling. Det var dags för inflyttningsfest hos Ragge (Ragnar) och hans flickvän och jag hade en riktigt bra ide om hur jag skulle se ut kvällen till ära. Resultatet mina damer och herrar, blev precis som jag tänkt mig och jag var så nöjd. Med vitt linne, rutig tight kjol och våfflat hår med stora gultringar i öronen var jag ready to party.
Festen hos Ragge var mer än lyckad, hade så himla roligt, kvällen slutade dock inte lika bra då vi tog oss till SSK (sydskånskan). Jag vet inte om det alltid är så eller om det bara var igår men musiken var kass och folket där var väldigt konstiga. Jag ska inte dit igen iaf. Vi kunde lika gärna ha stannat kvar i lägenheten och fesat där hela kvällen för det var roligare! Men men nu har man testat den nationen också, en erfarenhet rikare!

Idag har vrit slappedagarnas slappedag. Åt frukost med B på ett cafe med buffé och därefter blev det 1h på stan och nu har vi inte gjort mycket mer. Jag ska plgga lite nu är det tänkt medans B är och fightas med alla vikter på Friskis. Sedan blir det myskväll med godis och film :)

Nu ska jag fördjupa mig i skadeståndsrätten och allt vad den bär med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0