Inget internet

Nu har jag varit frånvarande ett tag igen men detta beror inte på mig själv utan på flytten. Vårt internet har inte kommit igång än så jag har inte kunnat uppdatera sen sist. Nu är jag i gbg och kan skriva några rader så att ni inte tror att jag har gått under isen helt :P

Flytten har g¨ått smidigt och bra och nu har vi hunnit bo där i 1 vecka. Jag trivs jätte bra men har dock kommit underfund med atrt jag måste packa upp resten av mina lådor så snart som möjligt för att få ordning på livet. Har å andra sidan  inte så många lådor kvar så det ska nog gå snabbt.

I måndas var hela grupp 2 bjudna hem till Torvald på middag och gud så mysigt det var! Det bjöds på utsökt mat och mingel i massor. Som tack för den underbara novischperioden fick vi faddrar vars en ros. tt vara fadder är det bästa jag gjort hittills under mina studier och perioden blev lyckad tack vara er och då menar jag våra underbara novischer. Utan er hade det inte varit samma sak!

Tisdag, japp då drog dansen igång med buler och brak. Det var sååå roligt men ack såtufft med styrkepasset. Snacka om träningsverk dagen efter.

Resten av veckan var händelsefattig bortsätt från alla rättsfall som skulle läsas. I fredags åkte jag upp till Halmstad för en myshelg med B i huset i Tylösand. Vi bestämde oss snabbt för att ist ta oss upp till Göteborg. Igår såg vi Frölunda-Djurgården och senare även melodifestivalen, en riktig myskväll! Idag ska jag plugga en del är det tänkt sen vet jag inte vad vi har planerat in, eventuellt ett biobesök men vi år la se!
Nu ska jag plugga en stund iaf, i hörs när internet vill!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som om du haft en riktigt mysig helg! Du får höra av dig när du kommer tillbaka till Malmö/Lund så får vi se till att träffas något.

Puss

2009-03-01 @ 11:12:04
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0