I'm back

Internet är inkopplat, I'm back!

Nytt hus, nytt rum, nya färger, ny atmosfär, nya tag. Det är nästan ett helt nytt liv. Hur skönt som helst! Jag trivs mer och mer här och så fort vi har fått ordning på huset ska jag bjuda hem mina vänner på lite festligheter för att inviga lyan :)

Idag har varit en bra dag, ovanligt nog. Nytt block inleddes i min utbildning och vi tog oss ann skadeståndsrätten. Väldigt intressant må jag säga. Kan bero på föreläsaren vi har, inte bara tt hon är kvinna (hihi) utan hon är pedagogisk och organiserad så man hänger med genom hela föreläsningen, inga utsvävningar till  sådant  som inte är relevant.
Har även hunnit plugga med Johanna mellan kl 11-16. Vi han med äldigt mycket tycker jag och vi var väldigt nöjda när vi gick därifrån! Imorgon ska vi fortsätta, blir dock bara två timmar då, men måndag då repeterar vi på allvar :) haha
När jag ändå pratar om Johanna så kan jag ju nämna att hon skaffat en blogg så kika in där och läs om hennes vardag, det blir hon nog glad för, http://mealuxx.blogspot.com

Pratade även med Ben i telefon för en stund sedan, han var så glad. Han hade fått sitt resultat från matteprovet han gjorde förra veckan och han hade lyckats oerhört bra. Enbart en halv poängs fel resulterade i MVG och en bra start på kursen. Grattis älskling!

I tisdgs var den dags för danspass nr 2 med Soffan, hur kul som helst. Det blir bara roligare och roligare för var gång, trots att jag känner mig  klumpig som en flodhäst när jag ska göra alla kvinnliga rörelser men så är der väl när man inte har dansat på dryggt 10 år och strechingen avtait sedan jag slutade friidrotta. Får bli ändring på det, ska försöka tänja på mig lite var dag så jag blir vig som ett gummiband :)

Nä nu ska ja packa upp lite flyttlådor ¨så att jag blir klart med det snart. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0