the Pussycat Dolls

Jepp då var jag anmäld. Nu ska jag lära mig hur en riktig Pussycat doll dansar. Den 24 februari kl 17 drar det igång, det är då jag och Sofia drar på oss danspjuksen och tar fram vår sexiga och kvinnliga sida för en timmes Pussycat dolls dans. Det ska bli sååå roligt, hoppas detta förbättrar mitt så dåliga självförtroende. På hemsidan var det angivet att denna 12 veckors kurs är en boost för självförtroendet och att det minst sagt förbättras och det hoppas jag verkligen för mitt kan inte bli mycket sämre.

Förutom att mitt sjävförtroende bör förbättras måste även min kropp trimmas och dansen ska ju självklart hjälpa mig en bit på traven sen ska jag självklart jogga varje dag och om jag inte joggar så ska jag promenera. Jag har hunnit ångra tusen gånger om att jag slutade friidrotta, dock hade jag egentligen inget val. Skadan ville inte bli bra och även om det blev bättre så skulle det aldrig bli så bra att jag hade kunnat träna max träning och då ansåg jag inte att det var lönt längre. Jag har tävlat på en så pass hög nivå (elit) i flera år och att inte få göra det pga skada känns som ett nederlag men för att inte lata til mig oh dega ihop allt för myckwet så att vågen börjar visa tresiffrigt (gud bevare mig från det) så ska jag sätta igång med ordentlig kost och bra träning. Ska vara slimmad till sommaren så att alla kan stirra efter mig och avundas min kropp. Det hade varit toppen!

Hoppas nu denna dans väcker mitt rätta jag och den kämparglöd jag har inom mig så att jag kan get back to basics. Måste bättra mig i plugget också men det är nya tider nu oc nya tag. Detta ska jag nog rå i land!!

xoxo, M



Denna mage är ju inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter hur kul som helst ju :)

2009-01-12 @ 22:15:27
Postat av: Soffan

jag svär.. vi KOMMER bli DOM om vi bara övar tillräckligt mkt!! Hahaha ;) ska bli skit kul!

2009-01-12 @ 23:11:54
URL: http://asae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läckra brudar...! Du och Sofia menar jag ju då såklart!

2009-01-13 @ 10:58:01
Postat av: Beggan

Hej! Läs gäran min blogg. Där säljer jag kläder till ett billigt pris. De flesta plagg är aldrig använda eller bara använt en gång. Ganska bekvämt att det blir hemskickat i brevlådan med ;) Skulle bli tacksam om du kika in i alla fall. Ha en bra dag. / Beggan

2009-01-14 @ 21:56:46
URL: http://billigtochbra.blogg.se/
Postat av: Annika

Halloj!!

Såg din bloggadress på fejjan, det är där det händer ju :) så jag kikade in och jag tyckte väl jag hade sett dig på Jurran. Skönt att vara klar med termin 1, nästan iaf? Jag pluggar också där, tentar T3 på fredag - whiiii...

Ha de fint och ta väl hand om nollorna!!!

Kram Annika

2009-01-14 @ 23:16:42
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: Annika

Låter kul med PCD-dance!!!

2009-01-14 @ 23:17:19
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0