Slutspurten

Nu siter jag på Statsbiblioteket i Malmö och ska skriva klart det sista på min uppsats. Det är inte mycket kvar och sen ska jag läsa igenom den helt och finslipa en del detaler, sen får det vara nog. Jag är dock inte så nöjd med min uppsats. Det visade sig att det inte fanns jätte mycket information att hämta om mitt ämne men jag hr iaf lyckats få ihop en text, bra eller dålig det återstår att se.

Idag åker lillebror tillbaka till Falun. Det kommer bli så skönt att äntligen få ha bla badrummet för sig själv. Han stökar ner och lämnar alltid massa grejer på golvet där inne och jag vägrar plocka undan efter honom. Kommer säkert sakna honom lite längre fram in på terminen men i nuläget ska det bli riktigt skönt.

Imorgon ska jag träffa alla Lunda-vänner igen. Det blir en reunion nu när alla kommit tillbaka från sina vistelser i hemstäderna. Mysigt ska det bli med en eventellt utgång.

Nä nu ska jag återgå till skrivandet, vi hörs sen..

xoxo, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0