Min, min, min!!!



Den är min, min, min och åter min! Fick den idag i brevlådan och gissa vem som hade varit så snäll och köpt den åt mig om inte min älskade lilla pojke! Tack älskling!!

Idag har det varit en riktig plugg dag. Det känns verkligen att terminen har kommit igång, dock ska jag ha läst ut tre av kursböckerna tills på tisdag. Kommer aldrig hinna det kan jag redan säga. Jag har så mycket att göra med allt vad fadder heter plus att jag ska på Chris Brown konsert i KPH på söndag.
För uom plugg idag har jag även varit hemma hos Carro och Anna på TP/ vinkväll. Mycket, mycket trevligt måste jag säga och vi hade väldans skoj trots att spelet var från 1994. Vid 21.30 bar det a mot JF där vi mötte upp våra söta "små" novischer. Taggade som vanligt och redo för ännu en av alla utgångar. Tyvärr kunde inte jag och Christina hänga med av diverse skäl, bla pencilin och bilkörning men vi lovar vi ska ta igen det på lördag!!

Fick veta av mina novischer att vissa av de faktiskt läser min blogg, jag ber om ursäkt då för min dåliga update. Ni får la ta och kommentera när ni läser vet jag, det är alltid kul med kommentarer! På lördag gäller det och för er novischer som läser. Det finns bara en faddergrupp som kommer ta hem det är och det är grupp 2. Ni andra kan gå hem och lägga er ;) tihi

Nä nu är det sängdags, tidig morgon imorgon med Axel Adlercreutz och hans förbaskade Avtalsrätts bok.

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Niksa

Grupp 2!!!

2009-01-23 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0