Lund

Nu har jag äntligen lämnat in uppsatsen. Jag kom till lund halv 10 idag och möttes av två glada ansikten, nämligen Malin och Carolina. Verkligen kul att få se de igen och jag ser fram emot kvällens bravader. Vi fikade på espressp house tillsammans med Christina och pratade om allt från himmel och jord. Vid kl 11 begav vi oss till andahandsbokhandeln för shopping. Inte världens roligaste shopping dock men vad gör man inte när man måste köpa ny kurslitteratur. Det sved verkligen i plånboken men måste man så måste man.

Efter shoppingen fick jag sprin ga till bilen. Skulle träffa Emm men var redan sen. Ä*ntligen ska min bästa kompis också börja plugga och jag tänkte att jag skulle passa på att visa hene runt lite vid ekonomicenteret eftersom jag pluggat där en termin innan.

Förtom allt detta har jag även hunnit med lunch hemma och ett b esök på vårdcentralen.

Jag känner att detta kommer bli en bra dag. Nu ska jag slappa lite och sedan göra mig i ordnning och åka tillbaks till Lund för till umgänge med mina juristvänner :P

xoxo, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0