Finito la Musica

Precis som min gamla blockflöjtslärare från 2:an sa när lektionen var slut säger jag nu om min uppsats. FINITO LA MUSICA! Eller jag kanske ska säga finito la uppsats för att det ska bli helt korrekt. Efter några veckors slit är jag nu äntligen färdig med en uppsats som har fått vara med om både ett och annat. Under tiden somm jag skrev denna uppsats har jag varit med om oerhörd glädje när jag fick tentaresultateet men samma dag, bara några timmar senare, tog ödet någon från mig. Jag ska skriva ett separat inlägg om detta sen för denna älskade förtjänar en plats för sig, en fin plats!

Nu ska jag ta och ringa min älskade, som jag inte pratat med sen sent igår, och höra hur hans dag har varit.

xoxo, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0