Fadder kick-off

Då börjar termin 2 nerma sig med stormsteg och även den stora Novischperioden. Jag ska nämligen vara fadder denna termin och kommer deffinitivt vara involverad i Novischperioden även denna termin,men dock inte som Novisch själv. Det ska bli kul att få underhålla de nya förvirrade juristerna. Jag är "medlem" av bästa grupp 2, ett gruppnamn är påväg och även en facebook grupp. Vi kommer kämpa och slita och verkligen peppa våra fadderbarn så att de kan få äran att stå på scenen på Novischfesten som ärets småjur!

Som en liten upptrappning för oss faddrar hade vi hyrt studentgården ute i Sknör för en helg med teambuilding och fest. Väldigt lyckat blev det måste jahg säga. Grupp 2, min grupp, stod för middagen, som verkade vara omtyckt då allt tog slut. Fick dock ine smaka så mycket själv men jag klarar mig. Kvällen i stort bestod av mycket skratt och lek,  vissa briljerade på limbon och jag är faktiskt imonerad över mig själv att ja klarade att vara kvar så länge som jag var. Min längt är ju inte direkt till min fördel när det gäller sådanna lekar men jag kom 4:a tror jag och ribban låg väldigt lågt! Har dock väldigt ont i ryggen idag.

Kvällen slutade kanon. Vi avnjöt lite cirkus från våra "djur i bur" som vi kallade de för. Tre personer som druckit lite mycket hade en föreställning för oss i köket som var väldigt underhållande må jag säg :)

Nu är jag äntlogen hemm aoch ska ta mig något att äta innan jag börjar packa lite inför vår flytt. Längtar sååå till det nya huset. Mer om mig och mitt händelserika liv får ni läsa om vid ett senare tillfälle

xoxo, M



Kommentarer
Postat av: Julia

Låter trevligt :) När flyttar ni? .. Själv flyttar jag den 16 feb till USA :D Kramar

2009-01-11 @ 16:42:03
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Julia

Okej, va roligt! 40 min från Washington DC i Virginia. :)

2009-01-11 @ 21:12:04
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0