Chris Brown

Gårdagen var toppen, helt klart lyckad Igår var det första temasittningen med novischerna på lunds nation. Vi hade temat stenåldern och vi var grymt snygga! Som jag sagt innan så är det grymt duktiga novischer denna termin och de är väldigt kreativa på alla sett. Deras låtar är underbara och deras engagemang till utklädnader kan inte bli bättre. De går verkligen ALL IN när det gäller att se bäst ut!

På sittningen serverades det utsökt mat och till råga på det var det en galen stämning. Alla, verkligen alla var på topp och sjöng, skrek och hejjade. Riktigt kul! Jag måste nog säga att vårt lag, grupp 1 och 2, helt klart var bäst! Bäst utklädda och grymma sånger! Jag hade en jätte trevlig kväll.

Efter maten drog festen vidare upp några våningar till Axels korridor för mellanfest och 30 min senare var vi tillbaks i källaren för några timmars galen dans i den lilla VARMA lokalen. Vi dansade tills våra fötter började verka enda in på småtimmarna. Tågresan hem var väldigt dryg och kändes som en evighet. Väl framme på centralen i Malmö var jag för trött för att sitta och vänta på en buss så jag tänkte jag skulle ta en taxi men det var ju rena rånet. 130kr för 5 min färd. Helt galet!

Morgonen idag började med frukostbuffé  på ett litet mysigt cafémed gamla vännerna. Nu bär det strax av till Köpenhamn för konsert och middag. Vi ska se ingen mindre än Chris Brown! Ska bli riktigt roligt!!

Nä nu måste jag kila annars missar vi tåget. Vi hörs!!

xoxo, M


BILDER FRÅN SITTNINGEN KOMMER INOM KORT!

Kommentarer
Postat av: Annika

Verkar som att ni har det super med era novischer :)

Jag pluggar termin 4 nu, vi läser bolagsrätt för tillfället, verkar roligt.

Tränar ingen friidrott längre, men tränar rätt mycket ändå eftersom jag jobbar som instruktör på ett gym. Var på Atleticum och kollade tävlingar i helgen. Längtar ju kanske inte tillbaka direkt men man saknar ju ändå det lite grann.

Hoppas din helg var toppen!! Kommer du på invigningen på lördag?

Kram

2009-01-26 @ 11:28:35
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: isabelle

jaså är du det ;D

ska du med på onsdag då?

2009-01-29 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0