always 2 much

Idag var det dags att inleda planeringen för våra nya Novischer. Grupp två, dvs min faddergrupp träffades i receptionen på juridicum och beslutade ett och annat bla vad som hända ska på fredag på den så kallade fadderkvällen. Lite namnlekar ska vi hinna med men också bestämma utklädnad till uppdragslekarna samt komonera lite hejjarramsor och sånger till tävlingen.

Vi hade även möte med de andra faddrarna och våra förmän om vad som hända ska under novischperioden och det är mycket som ska organiseras men det ska bli skoj att få vara med.

På onsdag ska jag redovisa mitt urdåliga arbete och opponera på någon annans arbete. Hämtade ut gruppens arbeten idag och ska nu läsa igenom det arbete som jag ska opponera på och sedan skriva upp för- och nackdelar för att kunna sammanställa min opponering. Har inte så mycket tid på mig så jag ska väl sätta igång right away. Vi hörs.


xoxo, M



Riktigt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0