Tenta, Novischfest, Halmstad

I onsdags hade jag min första tenta på min nya utbildning. Det kändes helt ok när man satt där och skrev men jag har faktiskt ingen aning om hur det gick. Det kan gå hur som helst! Där efter åkte jag hem och tog ett långt bad och verkligen tog hand om mi själv och gud vad det behövdes. Sååå härligt med lite avslappning, rena lugnet innan stormen för vid kl 15 satt jag på bussen igen mot centralstaionen och tåget till lund. Det vankades nämligen Novishfest med dunder och brak. Vi tjejer skulle fixa oss tillsammans och förfesta med cosmopolitan och mousserande vin för att fira att tentan var över.

Vi besökte Malins fina lya och lite lätt berusade tog vi oss runt hörndet hem till Jonas. Runt kl 19 bar det av till AF-borgen där det skulle bjudas på fin middag innan den stora festen ndrog igång, riktigt mysigt var det! Många tal hölls och mycket skålande där till men riktigt skoj var det.

När dansgolvet drog igång var det ingen som riktigt vågade gå in och dansa så jag tog saken i egna händer och drog igång dansen med mina egna moves, yeah!
Det var helt klart en lyckad kväll trots att jag fick åka hem redan kl 1 så det var sista tåget hem (hatar vardagar). Tack för en trevlig kväll kära Novischförmän men framför allt tack älskade vänner för att ni förgyllde kvällen! Ni vet vilka ni är!

Efter festen bar det hem till min baby boy som jag inte träffat på 2 veckor. Sååå härligt att se honom igen. Vi bestämde oss för att åka iväg till Halmstad och besöka underbara Tylösand och ha en mysig helg tillsamman och ja nu är vi här och har tänt brasan i vardagsrummet och ska mysa med en film, godis och coca cola, Me love!!!

Aja jag lovar att jag ska bättra mig lite med bloggandet, men jag vet inte när...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0