2 år

Igår var det faktiskt 2 år sedan jag fann min älskade Benjamin. Tänk att det redan har gått 2 år sedan vi satte klorna i varandra och insåg att vi hörde ihop. Tiden verkligen springer iväg när man har roligt, och roligt är bara en försmak av vad vi har tillsammans. Tiden jag spenderar tillsammans med honom kan inte ersättas av något annat, ingen eller inget får mig att må så bra som han gör. Han finns där för mig no matter what och det är bland annat därför jag älskar honom så mycket som jag gör. Han är mer än bara min pojkvän, han är min själsfrände, min andra hälft och även min allra bästa vän, vännen som jag kan berätta allt för :)

I söndags firade vi vår stora dag med restaurangbesök på  fina elysee här i Malmö där vi åt fondeu. VI hade en underbar dag tillsammans och många fler lär det bli.

Om man då ska gå från det underbara mitt liv till det lite mindre underbara så kan jag nämna att om en vecka så har jag min första juridiktenta och det känns lite konstigt. Jag menar, jag älskar verkligen detta ämne (mer eller mindre) men det är så himla mycket info man ska få in i skallen och alla dessa lagar och paragrafer och alla deras undantag, allt detta snurar bara runt huvudet just nu. Förhoppningsvis ska allt ha fallit på plats efter helgen. Eller ja allt måste ha fallit på plats då!

Nu ska jag upp till skrivbordet och plugga lite sen blir det nog TV för hela slanten :)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Julia Hornebrant

Grattis :) Ni passar verkligen bra ihop, det tyckte jag när jag träffade honom!

Lycka till på tentan, och hoppas allt är bra med dig och familjen. Va ju rätt längesen jag hörde något från dig.. Kramar

2008-09-16 @ 21:03:49
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0