Plugg, Plugg, Plugg

ja det är precis vad min vardag består av just nu. Snart dags för tenta och pluggar jag inte nu så kommer jag inte klara tentan då detta är en stor delkurs på hela 11p (man får 30p per termin) och en massa olika begrepp, uträkningar och annat man måste kunna. Jag har bestämt mig för att slutföra denna terminen så gott jag kan, dvs "med flaggan i topp", för att sedan söka in till juristprogramet. För att komma in krävs det 19,2, eller ja det krävdes så mycket HT 2007, men jag hoppas jag kommer in där med mina betyg, har ju trots allt bättre än 19,2 så det ska ju inte vara några större problem. Om jag kommer in, jag säger om för jag vill inte hoppas för mycket, så ska jag satsa 100% på studierna för att få så bra betyg som möjligt för att vara en av de som har störst chans att bli tilldelad notarietjänster i tingsrätten. Det hade varit sååå häftigt.

Vill bara påpeka en annan sak som då inte rör utbildning, plugg och skola, nämligen vädret. Det är såå konstigt och skiftar från dag till dag och även från timme till timme. Igår på dagen var det strålande sol och slutade i typ snöstorm. Imorse var det riktigt kallt men nu värmer solen, helt underbart. Jag älskar snö men det är mars månad nu och snön hör inte hemma i mars. Det är nu alla blommor ska börja komma fram, alla träd ska få knoppar och solen ska visa sig mer och mer. Hoppas detta var sista snödagen för jag vill ha sommar och värme nu så man kan ta fram sommarkläderna och bara njuta av livet :)

Nu sitter jag i Bennes lägenhet och ska strax börja plugga. Sitter egentligen och väntar på att ben ska komma hem så att jag kan ta bilden och åka hem och verkligen koncentrera mig på plugget för när jag är här och han är här kan jag inte koncentrera mig på plugget för då vill jag bara prata med honom, kramas med honom och bara mysa med honom. Kan man älska någon så mycket att man är villig att ge upp nästan vad som helst för att få vara med denna person. Jag vet att det är du och jag älskaling, now and forever! Du är den rätta för mig, ingen ellr inget ska får komma mellan oss. Vi är gjorda för varandra.

Always and forever

/Vivan

image31

Kommentarer
Postat av: Tove

ni är helt underbara tillsammans =) Tror på now and forever! U gooo girl

2008-03-06 @ 23:05:19
URL: http://croneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0