Party Party

Ja igår var det party som gällde, men först hade jag en tenta att klara av, vet dock inte hur det gick men time will tell.

Efter tentan kom min älskade mamma med bilen och plockade upp mig i lund för åka till nova lund för en mysig shoppingrunda. Det var jätte länge sedan mamma och jag umgicks själva så  dessa timmar var verkligen jätte mysiga. Fick köpt ett par byxor, ett linne och två jackor på H&M och har tittat ut tre par skor som jag ska köpa inom en snar framtid, hade inte pengar just då.

Kom hem runt kl 4, Fick snabbt fixa mig för att sedan bege mig till johanna "walle" wallin för födelsedagsparty och utgång. Väl där fick jag träffa danskarna igen som jag inte träffat på typ 6 månader, jätte kul att få prata massa gamla minnen från träningslägret i Portugal. Under tiden vi festade satan såg vi melodifestivalen där Björn Gustavsson var huvudmomentet på hela progrqammet, det som vi alla väntat på hela veckan. Vi spelade även lite singstar och guitarr hero. Love it :) har deock konstaterat att easy inte är så easy på guitarr hero efter ett par cider men men det fick gå bra. Lite senare blev det twister och kladdkaka. Fram emot 12 slaget åkte vi in till stan för en runda på B&B och sedan slagt. Sammanfattat så var detta en helt klart lyckad kväll. Har inte haft så kul på länge :)

Nu ska jag kramas med min älskling och sedan baka kanelbullar, fika med jens och sofia på stan och kanske se en film fram emot kvällen. Vi hörs och ses

Peace out // Vivan
 

Charlotte Perlli med vinnarlåten "Hero"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0