MIF - Skellefteå

Ja igår var det dags för första slutsspelsmatchen för MIF J20. De skulle ta sig ann Skellefteå på hemmaplan i första matcen (bäst av tre), Det var en spännande match, iaf tredje perioden, som slutade 4-3 till MIF. Det var min älskling som avgjorde matchen då han sköt in MIF´s fjärde mål. Grattis! Lite bilder från matchen kommer upp lite senare.
Väl på matchen fick jag träffa sofia som jag inte sett på typ 8 månader. Hon har varit i Syd Afrika på ett highschool år och kom hem i söndags. Brun som en pepparkaka men glad att vara hemma! Gud så kul det var att träffa henne och vi hade massor att prata om. Förutom sofia hade jag trevligt sällskap i form av Johanna, Emmy och Tove.

På lördag blir det fest då min kära lilla Johanna fyller 19 år. Det blir middag hemma hos henne, förfest med massa dricka om sedan utgång. Ska bli såå kul, har inte festat på jätte länge, känner att det är dags nu :)

Nu ska jag återgå till plugget, men vi hörs snart igen

peace out!

//Vivan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0