Jessica Alba, Jessica Simpson mfl



Jag testaade att göra detta roliga test igen fast med en annan bild av mig själv och då var jag bla  lik snyggingarna Jessica Simpson och Jessica Alba, shit vad jag är stolt över det ;)

Idag har jag gjort absolut ingen ting. Vaknade sent, kl 11, och satt länge framför datorn och chillade. Långtorsdag skulle jag vara helt själv henne då lillebrorsan skulle sova borta så jag bjöd hem johanna och emmy på lite tjejmys, det blev singstar och gutarr hero för hela slanten fram till kl 02.30. Skojigt värre :). Igår tränade jag ett pass på friskis och svettis med johanna och emmy och där efter åkte jag och emmy över till kastrup för att möta upp hennes tyska kompis Sophia som ska vara här och hälsa på i lite drygt en vecks. Jag som tycker det är så kul att prata engelska satte igång att prata med henne för att få henne att känna sig väl mottagen.

Åt middag hemma hos moster och ungisk lite medm mina kära kusiner. Fick hjälpa de att välja deras kläder so0m de skulle ha till festen som de skulle på. Det är bla detta som är så kul med att vara den enda tjejen i släkten med bara killkusiner. Man får vara smakråd och höra en massa roliga detaljer om en massa tjejer som man känner, me love. jag älskar skvaller :)

Efter middagen körde jag kusinerna till deras fest och därefter till malmö c för att plocka upp johanna. Vi åkte ut till Bara för att mysa hos emmy men det slutade med singstar/guitarr hero hemma hos hennes granne som hade förfest. Sofia Englesson kom hon med och det slutade väldigt lyckat faktiskt.

Det blev ännu en lyckade helg för Benne och laget då de vann över Västerås i bäst av 3 (2-1 i matcher till MIF) och har där med kvalat till semi final. Jag tror faktiskt de kommer få möta Frölunda i semin men jag är säker på att om de bara ger allt de har så kan de slå Frölunda och nå finalen, ingenting är omöjligt. Bara de gör sitt bästa så ska det nog gå vägen. Ikväll/inatt kommer min älskling hem och då ska vi mysa, mysa och åter mysa. Har saknat honom mycket!! Han ska även få sitt påsk ägg som mina föräldrar lämnade här hemma till honom. Jag å andra sidan har redan ätit upp mitt. haha.

Nu ska jag chilla lite framför TV:n men vi hörs snart igen

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: lisa

Besök gärna min blogg :)

2008-03-22 @ 19:16:46
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0