Jag längtar till sommaren!!

Just nu är sommaren riktigt efterlängtad! Jag har sista tentan 4 juni och jag bara längtar tills dess. Jag verkligen lider med detta tråkiga som jag läser nu, det är inget för mig. Jag har bestämt mig, ska söka till juridikprogramet och börja där till hösten och affärsjurist är nog det jag ska bli. Behöver ju inte bestämma mig förrän om 3 år men känns bra att veta att det är ungefär det jag vill :)

Borde plugga, har ångest, men orkar helt enkelt inte. Ska börja om en liten stund för jag vet att jag måste och borde skärpa till mig om jag ska klara tentan.

Idag är det exakt 15 veckor, dvs 106 dagar kvar tills vi åker till Tunisien och dess värme, sååå efterlängtat! Fredagen den 20 juni bär det av för två veckors underbar semester, äntligen vila från studerna (förhoppnings vis :P)

Aja nu ska jag studa lite men men ha det göttans

Puss och kram // Vivan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0