Glad Påsk på er

Ja från och med idag har även jag lov, fram till tisdag då allt drar igång igen. Ska bli skönt med 4 dagars ledighet.

Körde mamma och pappa till svågertorp imorse kl 5. De var så lyckliga och jag unnar de verkligen detta för det har de förtjänat, helt klart. Hoppas ni får det underbart där nere i Eypten och att ni tar vara på varje sekund av värmen för när nu kommer tillbaka så vet ni vad som väntar er :P Jag är sååå avundsjuk, men jag kan trösta mig med att idag är det exakt 3 månader kvar tills vi åker på vår resa till soliga och varma tunisien. Lääängtar :)

Nä nu ska jag fira in påsken med ett avsnitt av One Tree hill säsong 3 :) Ha det bra så länge

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0