Äntligen Fredag, en dag närmre...

Ja trots att det äntligen är fredag så är det ändå en dag närmre tentan, ångest. Ska jobba idag också. Bläää... Önskar att man var lika smart som typ Einstein så att man redan kunde allt eller som Adam Smith. Får väl skylla på föräldrarna och deras gener att de inte gjorde mig smart :P

Idag har Rambo premiär på bio och ben vill sååå gärna gå och se den och har tvingat med mig, vill inte men vad gör man inte för sin älskling, haha. Men i helgen ska jag vara flitig och verkligen plugga så mycket jag bara orkar. Vill bara ha det gjort liksom så¨man kan gå vidare i sitt liv sen.

Jag har blivit kär i Kelly Clarkson's låt "A Moment Like This", helt underbar är den. Tänk om man hade en så vacker röst att man kunde leva på den resten av sitt liv liksom, man slipper plugga ihjäl sig för att ens tjäna hälften så mycket (om ens det) som hon gör. My God, önskar jag kunde sjunga!
En annan grej med mig är att jag inte kan slita mig från One Tree Hill, den serien är sååå bra. Köpte säsong 3 för någon dag sedan och kan inte slita mig. Kommer bli ledsen den dagen den serien är slut, buhu :(

Nä nu ska jag fixa håret och byta om, snart dags för jobb.
Peace out
// Vivan

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0