1,5 år av kärlek

Jag skriver detta inlägg idag eftersom jag förmodligen inte kommer hinna sitta vid datorn imorgon.

15 mars (imorgon) är en mycket speciell dag i mitt liv. Det är nämligen så att imorgon har jag upplevt hela 1,5 år av kärlek, en kärlek som är obeskrivlig. I augusti 2006 träffade jag en charmig göteborgare som jag föll för vid första ögonkastet. Vi träffades ett par gånger och jag var så lycklig, jag kände redan då att detta var mina drömmars kille. 15 september 2006 blev han min, bara min. Att jag nu, 1,5 år senare, kan se tillbaka på en tid fylld av kärlek och lycka gör att jag vågar hoppas på att vi ska kunna addera många fler år till vårt kärleksfulla förhållande. Din kärlek värmer mitt hjärta och DU gör mig lycklig. Jag tror på forever an always, för du är mitt allt.

Älskar dig Benjamin Ben Gubbis Älskling Sockertopp Sockander 


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0