Sommarchansen

Detta är en tävling som kvällsposten håller var sommar i Pildammsparken ni Malmö. Alla som vill får gå på audition och de som blir uttagna får sjunga i 3 delfinaler inför jury och publik. Idag var det dags för sista deltävlingen och ingen mindre än min alldeles egna lillebror att uppträda med sigtt band. De var rent ut sagt skit duktiga. Det var jag tydligen inte ensam om att tycka för när kvällen började närma sig sitt slut och finalisterna skulle presenteras visade det sig att de var en av tre deltarager som faktiskt tog sig vidare till finalen nästa vecka.!!! UNDERBART!!! då vet ni vad jag ska göra på onsdag nästa vecka.

Ett stort grattis till min bror och de andra bandmedlemmarna, joakim, paulina och marie. Ni var skitduktiga!!

Kommentarer
Postat av: Julia Hornebrant

Åh jag blev jätte glad när Filip ringde igår och sa att dom vann! Jag kommer troligen ner nästa vecka för att titta! Hoppas jag får gå med dig då ;)

2008-07-31 @ 23:02:07
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0