Idétorka

har så svårt att komma på vad jag ska skriva om här i bloggen, idéerna vill inte komma till mig. Bens familje är här över helgen och vi har hittat på en del skoj. I fredags var vi och bowlade och åt fin mat nere vid Bo01. Vi avslutade kvällen med en promenad bland husen i västra hamnen. Lördag bjöd på shopping för familjen sockander medans jag tog hand om leo därfter bar det av till grannlandet Danmark och tivoli i köpenhamn. Vi trotsade regnet hemma i malmö och åkte över sundet där det faktiskt inte regnade, vilken tur. Idag ska hela familjen komma hem till minfamilj och äta middag.

Om jag skulle sammanfatta min helg så har jag hunnit med en massa skojigheter, men jag är absolut inte utvilad. Det lär bli en tuff vecka på jobbet men vad ska man göra.
Nu ska jag iaf dra på städhandskarna och blåsa mitt rum och hela övervåningen, om det blir tid över sen så ska jag slappa fram tills dess att fam sockander ringer på dörren :)

See you all later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0