Anticimex, getingar, sommar

Det märks att sommaren är här på riktigt. Om inte på vädret så märks det deffinitivt på arbetsbördan som ökat markan här på anticimex där jag jobar över sommaren. Vi tar emot över 100 getingordrar per person här på kontoret och vi är ca 10 st tjejer här på kundservice som svarar i telefonerna. Vi får handskas med en mängd olika personligheter allt från supersnälla tanter och gubbar, samt kvinnor och män men också hyper irriterade skåningar från kristianstad och resten av skåne. Jobbigt är det men det är bara till att bita i det sura äpplet, gilla läget och tuta och köra. Alla som ringer är antingen alergiska, har små barn eller har hantverkare hemma. Det är jobbigt för oss för man vet inte om man ska tro på vad de säger. jag vet att det är hemskt att vi inte kan lita på vad våra kunder säger men så är det

jag var i halmstad i helgen med B och blev själv stucken av en förbaskad geting, utan anledning flög den fram till mig och bokstavligt talat högg tag i min arm, Det gjorde så in i bomben ont och är ganska svullet idag. Jag bryr mig inte så mycket längre men fasiken vad det gjorde ont igår :S

Ikväll blir det grillning med tjejerna och massa annat folk, ska bli mysigt. Ska dock träna min otroligt otränade kropp innan och förhoppningsvis hinna njuta i solen lite innan.

Aja nu får jag återgå till jobbet

tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0