Uppsatsen tar kol på mig

Jag önskar att jag snart är klar med denna förbaskade uppsats. Är så trött på det nu. De känns inte heller somm att det som jag har skrivit är något vidare bra. Min motivation är inte på topp och då blir resultatet där efter. Hoppas jag ska bli godkänd så att jag slipper kompletera iaf.

Idag kommer faster och hälsar på. De har varit iväg och åkt skidor och kunde inte fira jul med oss. Undra vad vi ska hitta på med de idag. Jag hoppas inte de stannar så länge iaf då jag behöver all tid i världen till mitt skrivande just nu. Har inte jätte mycket kvar innan jag har fyllt minimumantalet sidor, hade dock tänkt skriva nån sida mer men vi får se hur många det blir. Det är ju kvalitet för kvantitet som räknas, kom ihåg det.

Nä nu ska jag skriva vidare  om religionsfrihet och utövandet av sin religion i skolan. Vi hörs kanske senare.

xoxo, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0