Stats- och förvaltningsrätt med juridisk introduktion

Denna kurs har varit ganska mycketupp och ner, men mest en pina. Så tråkig men vill man bli jurist så får man ta sig igenom allt som står på programmet och allt kan juninte vara roligt. Det sägs att de jobbigaste terminerna är just termin 1 (som jag nu läser) och termin 5 (processrätt) men det ska jag allt klara! Imorgon är det tenta, 3,5h först och sen paus och sen är det 3h till. Är klar senast kl 16 och då ska jag snabbt hem, byta om och tillbaka till Lund för tentafest! Temat på sittningen är "Lawbreakers" och vi tjejer ska klä ut oss till björnligan! Kul ska det bli.

Sen fredag morgon, kl 06.45, bär det av till Götet för att äntloigen få träffa min älskling igen! LÄNGTAR!!

Nä nu ska jag slappa, vi hörs

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till på tentan! Det kommer gå bra! :)

2008-12-03 @ 23:13:26
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: sofia

hej! tyvärr kan vi inte det, men fy vad mysigt det varit.. vi var uppe förra helgen och jag tror inte jag kommer ta mig upp igen förren efter jul, eventuellt lite innan nyår. men får se. Men jag vet att nästa helg igen är det lussevakan, kanske skulle kunna försöka hitta på nåt trevligt då?? =) hade varit trevlans tycker jag! =)

2008-12-04 @ 09:04:36
URL: http://asae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0