Snart, Snart, Snart....

Många meningar och önskemål i mitt liv nu för tiden börjar med order SNART.

Snart är det nyår med massa skoj...
Snart är jag klar med uppsatsen, härligt...
Snart börjar plugget igen med ny termin och nya tag, pust...
Snart får jag träffa min älskling igen, det var ett tag sedan nu...
Snart måste jag köpa böcker till termin 2 så att jag är fit for fight...
Snart ska vi flytta...
Snart måste jag börja packa ner hela mitt liv i bruna flyttlådor...
mm......

Ja som ni ser, det mesta böjar med snart, snart snart, snart. Egentligen hatar jag det ordet. Tänk er själva när ni ber någon göra en sak för er och så får ni svaret " Jag gör det SNART:". Hur kul är det på en skala, då gör man det hellre själv. Usch och fy för detta ord men vad ska man göra, sker det snart så sker det snart!

Nu ska jag forsätta med arbetet, böja lägga in spurtstriden med alla juridiska termer och mina högar av böcker. Vi ses SNART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0